Ketens steken veel creativiteit in hun etalage door middel van visuals, belettering, etalagepoppen en verlichting. Maar hoe zit dat bij de kleine zelfstandige? Uitzonderingen zijn er zeker, maar veelal zien we nog altijd de herfsttakjes en dennenappels rechtstreeks uit het bos. Een etalage dient uw klant aan te spreken en... lees verder →
okt
07
sep
24
Signage wordt gebruikt om de klant doorheen de winkel te leiden en om praktische verkoopsinformatie te verspreiden. Bovendien kan door het juiste gebruik van de huisstijl van de onderneming, signage een belangrijk deel zijn van de winkelomgeving. De grafische elementen geven namelijk een thematische boodschap en versterken het imago dat... lees verder →
sep
11
1. Toon het product Toon je product op de best mogelijke manier: deze moet de consument in de winkel lokken. Blokkeer de zichtlijnen niet door hogere armaturen te plaatsen voor het display met je product en plaats het display op een natuurlijk kijkhoogte. 2. Eenvoudige presentatie Sommige shoppers zijn niet... lees verder →
aug
13
Winkelruimten beïnvloeden ons humeur op vele manieren. Ontdek hier hoe je je klant goed doet voelen, waardoor ze meer gaan uitgeven in uw winkel. 1. het butt-brush effect Als koopwaar wordt gepresenteerd op zodanige wijze dat de klant voortdurend botst of in in aanraking komt met andere klanten,wordt het minder... lees verder →
jul
08
Pop-ups zijn tijdelijke winkels die voor korte tijd of op specifieke locaties wordt geopend. Een pop-up winkel biedt veel voordelen, zoals het betrekken van de consument bij jouw merk en producten. Door middel van een pop-up winkel kan je bovendien meer engagement creëren met potentiële klanten door hen direct in... lees verder →