Van huisstijl en logo veranderen? Het is voor veel ondernemers een spannende beslissing. Het heeft namelijk een grote impact op je hele hebben en houden: je moet online aanpassingen doen,... lees verder →
Ook ontgoocheld dat je nieuwsbrieven amper geopend, laat staan gelezen worden? En je had nu net geprobeerd om goede content te bedenken in een visueel aantrekkelijk jasje. Een gemiste kans.... lees verder →
Vanwege de coronacrisis zijn we massaal onze meetings online gaan organiseren. Fijn is dat, niet meer in de file staan en voor sommige nog werken vanuit de eigen vertrouwde woning.... lees verder →
Kwizien, winkel in kwalitatieve keukenartikelen te Zonhoven, liep de afgelopen jaren tegen een aantal problemen aan. Niet alleen qua branding, maar ook qua interieur van de fysieke winkel. Eigenares Els... lees verder →
Laten zien wie je bent en waar je voor staat: daar draait visual branding om. Waarom? Zodat jouw klanten altijd zien én voelen wat jou(w) (concept) zo uniek maakt en... lees verder →
De geschiedenis van het logo gaat verder terug dan je zou denken: het was in een tijd waarin mensen nauwelijks konden lezen dé manier bij uitstek om een boodschap over... lees verder →
De stijl van het huis, een huisstijl. We weten ondertussen allemaal wat het is en wat het bewezen nut ervan is. Maar hoe ontwikkel je eigenlijk een huisstijl? In deze infographic... lees verder →
Een blijvende groei? De basis leg je nu Wanneer koning winter eind oktober stilaan het land binnentrekt ligt mijn moestuintje er verlaten bij. Tegen het einde van het seizoen zou je... lees verder →
In mijn ontwerpstudio krijg ik vaak de vraag van ondernemers of hun bestaand logo nog wel gebruikt kan worden. Soms volstaat een eenvoudige restyling om een logo met goede basis... lees verder →
Nu de zomervakantie er bijna opzit en het netwerkseizoen weer stilaan op gang komt, is het eens tijd om je visitekaartje onder de loep te nemen. Je visitekaartje is immers meer... lees verder →