Is jouw medische praktijk toegankelijk voor iedereen? Van rolstoelgebruikers tot ouders met kinderwagens en slechtzienden: het is belangrijk om ervoor te zorgen dat iedereen gemakkelijk de weg vindt en gebruik kan maken van jouw diensten. In deze blog bespreken we waarom toegankelijkheid in medische praktijken zo belangrijk is en geven... lees verder →
mei
12
apr
28
Als je een bedrijf hebt, dan weet je hoe belangrijk het is om een sterk merk te hebben. Een van de belangrijkste aspecten van dat merk is het logo. Maar er zijn verschillende type logo's. En die visuele representatie van jouw bedrijf is een van de eerste dingen die klanten... lees verder →
apr
14
Een goede inrichting van je medische praktijk is van essentieel belang als je wilt dat patiënten rustig en stressvrij binnenkomen. De invloed van de inrichting op het welzijn van je patiënten is namelijk niet te onderschatten. Met de juiste omgeving en zorgvuldig gekozen kleuren creëer je een comfortabele en stressvrije... lees verder →
feb
24
Een sterk logo voor een advocaat, is dat wel nodig? Ja, het is steeds meer een belangrijke factor in de sector om duidelijk te maken wat uw kantoor onderscheid, relevant en betrouwbaar maakt. Want met toegenomen concurrentie, fusies en digitale globalisering, in combinatie met hogere verwachtingen van de klant, is... lees verder →
jan
26
Een landschapskantoor is een open kantoorruimte waar mensen kunnen werken, samenwerken en creatief zijn. Het moet een plek zijn waar je met veel plezier kan verblijven. Ga je een landschapskantoor inrichten? Dan is het belangrijk dat je rekening houdt met de meest voorkomende problemen die bij het ontwerpen van zo'n... lees verder →
aug
11
De consument anno 2022 kijkt tegenwoordig verder dan het product alleen, de plaats waar het verkocht wordt of de prijs ervan. Marketing speelt een steeds grotere rol en kan zelfs de bepalende factor zijn bij een aankoop. Vaak wordt er bij winkels gesproken over Instore communicatie. Maar wat is dat... lees verder →
mei
12
Over geuren en kleuren valt niet te twisten. Over je merkkleuren wél. Die hebben de grootste invloed op de perceptie van je klanten, met name 60 tot 90 procent*! Niet onbelangrijk dus om te weten wat de psychologische betekenis is van kleuren. Want die gaan een invloed hebben op wat je... lees verder →
apr
19
In een wereld vol concurrenten is het belangrijk dat je merk herkenbaar is voor je doelgroep. Maar hoe? Kleuren zijn het antwoord. Volgens wetenschappelijk onderzoek* neemt merkherkenning met 80% toe door kleur. 80%! Belangrijk is dat je consistent blijft, door binnen de lijntjes te kleuren. Zorg ervoor dat je dezelfde... lees verder →
mrt
22
Hoe leg je aan de kapster uit welk kapsel je precies wil? Juist, je toont een foto. Hoe vertel je de thuisblijvers over je reis? Door kiekjes door te sturen natuurlijk. Het is dus helemaal niet zo gek om ook voor je bedrijf te werken met een visuele voorstelling van... lees verder →
mrt
07
Wil jij dat je Instagram stories een hogere impact hebben op je kijkers? Dan kan je best een herkenbare visuele stijl hebben. In dit artikel heb ik het over hoe je een lettertype kiest op Instagram stories en wat je ermee kan doen om die herkenbaarheid te stimuleren. Welk lettertype... lees verder →