Eén op de drie startende ondernemers in Limburg is jonger dan 35 jaar, net zoals ik. Fan van Limburg, programma op TVL, kwam op bezoek bij No Nonsense Design. Zij wilden weten waarom ik heb gekozen voor mijn job!
okt
12
sep
22
Lees het artikel van Made In Limburg over 5 spraakmakende Limburgse starters hier: http://www.madeinlimburg.be/nieuws/u-hoort-nog-van-hen-5-spraakmakende-limburgse-starters/
jul
10
De solden zijn in het land! Dat betekent dat we met zijn allen weer naar de winkels hollen om spullen te scoren tegen de laagste prijs en voor het grootste kortingen. Maar hoe kan je als winkelier ook tijdens de solden, het juiste gevoel overbrengen van je merk naar je... lees verder →
mei
27
Met het continu verleggen van de technologische grenzen, zien we een nieuwe mondige consument opkomen. Deze consument, gewapend met een smartphone in de hand, heeft een kleine aandachtsspanne en grote keuze. Maar door die digitale ervaringen veranderen ook de verwachtingen van die consument. En dat heeft gevolgen voor de ‘echte’... lees verder →
mrt
03
Je wil verbouwen maar je hebt geen overzicht en raakt nu al in de stress over alles wat er bij komt kijken? Lees eerst deze 5 valkuilen die ik uit mijn ervaring en opleidingen heb geleerd. 1. Gebrek aan tijd ‘Ik wil mijn zaak verbouwen of opnieuw inrichten, liever gisteren... lees verder →
feb
11
jan
30
Een logo is een visuele representatie van een bedrijf en een goed logo vertelt een duidelijk, uniek en onvergetelijk verhaal aan jouw potentiële klant. Een sterk logo kan een onderneming jarenlang ondersteunen, maar als de onderneming groeit, kan een logo soms niet achterblijven. Hoe weet je wanneer het tijd is... lees verder →
jan
13
https://youtu.be/9vggMaEorqQ
Als je van plan bent je winkel een make-over te geven of een winkel te starten in 2015, hou dan rekening met deze trends. 1. Optimaliseren van de winkelformule Het verkeer naar fysieke winkels daalt stilaan en dit zal zich ook voortzetten in 2015. Retailers zullen hun winkelformule moeten (her)overwegen.... lees verder →
nov
19
Vorige week bespoken we het ‘waarom’ van het ontwikkelen van een visuele identiteit, deze week bekijken we de stappen van hoe we dit doen. Stap 1: Strategie bepalen Voordat er een visuele identiteit kan worden ontwikkeld, is er een duidelijke strategie nodig, een set van merkwaarden. Als dit er niet... lees verder →
okt
07
Ketens steken veel creativiteit in hun etalage door middel van visuals, belettering, etalagepoppen en verlichting. Maar hoe zit dat bij de kleine zelfstandige? Uitzonderingen zijn er zeker, maar veelal zien we nog altijd de herfsttakjes en dennenappels rechtstreeks uit het bos. Een etalage dient uw klant aan te spreken en... lees verder →