Nu de zomervakantie er bijna opzit en het netwerkseizoen weer stilaan op gang komt, is het eens tijd om je visitekaartje onder de loep te nemen. Je visitekaartje is immers meer... lees verder →
Als jij doorheen al je Facebook, Instagram of LinkedIn newsfeeds gaat zie je dan vooral heel veel tekst? Of afbeeldingen en foto's waar geen rode draad doorheen loopt? Dan is het... lees verder →
De solden zijn in het land! Dat betekent dat we met zijn allen weer naar de winkels hollen om spullen te scoren tegen de laagste prijs en voor het grootste... lees verder →
Een logo is een visuele representatie van een bedrijf en een goed logo vertelt een duidelijk, uniek en onvergetelijk verhaal aan jouw potentiële klant. Een sterk logo kan een onderneming... lees verder →
Vorige week bespoken we het ‘waarom’ van het ontwikkelen van een visuele identiteit, deze week bekijken we de stappen van hoe we dit doen. Stap 1: Strategie bepalen Voordat er... lees verder →
Signage wordt gebruikt om de klant doorheen de winkel te leiden en om praktische verkoopsinformatie te verspreiden. Bovendien kan door het juiste gebruik van de huisstijl van de onderneming, signage... lees verder →