inrichting kantoor en rebranding - No Nonsense Design
  0485/64 71 84
inrichting kantoor en rebranding
  • modern inrichting kantoor
  • kantoorontwerpen
  • kantoorinrichting bedrijven genk
  • inrichting kantoor en rebranding
  • kantoor interieur design
  • kantoor inrichting Houthalen
  • interieurarchitect kantoor genk
  • inrichting kantoorruimte genk
  • branding genk
  • rebranding kantoor
  • rebranding logo
  • logo en huisstijl
  • branding logo

inrichting kantoor en rebranding

Voor het internationale ingenieursbedrijf Triks hebben we een complete inrichting kantoor en rebranding uitgevoerd om hun professionaliteit en aanpak beter te tonen. Met behulp van kleuren die beter bij het bedrijf passen en internationale klanten aanspreken, hebben we niet alleen een nieuw logo ontworpen, maar ook een huisstijl ontwikkeld die we hebben toegepast in al hun communicatie. Zelfs voor jobbeurzen hebben we een aantrekkelijke beursstand ontworpen, inclusief communicatiemateriaal om nieuw talent aan te trekken.

Daarnaast hebben we, gezien het groeiende aantal medewerkers, een nieuw kantoor ingericht voor Triks. Hierbij hebben we de branding consequent doorgevoerd en ervoor gezorgd dat alle medewerkers gefocust kunnen werken, zonder de mogelijkheid om samen te werken te verliezen. We hebben ook rekening gehouden met aangename akoestiek en biophilic design, op verzoek van de klant, vanwege gezondheidsoverwegingen.

In het nieuwe kantoor hebben we verschillende mogelijkheden gecreëerd om in stilte alleen te werken of een kleine meeting te houden in een vergaderpod. We hebben de kitchenette hergebruikt en geüpdatet, met een gezellig hoekje waar medewerkers kunnen ontspannen en darten. Het resultaat is een inrichting kantoor en rebranding die perfect past bij de branding van het bedrijf, met speciale aandacht voor akoestiek en een gezonde werkomgeving.

Met onze inrichting kantoor en rebranding hebben we ervoor gezorgd dat het internationale ingenieursbedrijf Triks hun professionaliteit en aanpak beter kan tonen. Het nieuwe logo en de huisstijl spreken internationale klanten aan en de beursstand trekt nieuw talent aan. Het nieuwe kantoor biedt een gefocuste werkomgeving met aangename akoestiek en biophilic design. Kortom, een complete transformatie die de branding van het bedrijf versterkt en een positieve werkomgeving creëert.

Wil je weten of je ook toe bent aan een inrichting kantoor en rebranding?

Wil je weten of je ook toe bent aan een rebranding? Let’s talk!

  • Datum 20 januari 2024
  • Wat? kantoor, logo en huisstijl