089/20 50 54  of    0485/64 71 84

Mieke Cassiers

Chocola-tuti

chocolade workshops

Ik wist heel goed wat ik allemaal wilde, maar had een helpende hand nodig om dat ook op de juiste manier naar het interieur te vertalen. Bovendien was ik ook op zoek naar iemand die me deskundig kon adviseren over de indeling van het pand. Er is wel wat breekwerk aan te pas gekomen, maar ik bedenk vandaag nog heel vaak dat Debora’s ingrepen écht een meerwaarde zijn geweest. Lees verder

Els Peters

Kwizien

WINKEL

De winkel is de afgelopen jaren zo uitgebreid, dat ik merkte dat klanten hun weg er niet goed in vonden. Zo waren ze altijd geneigd om via de straatkant weer naar buiten te gaan, terwijl de uitgang aan de zijkant was voorzien. Ik had het gevoel dat ik wel alle ingrediënten in huis had voor een optimale klantbeleving, maar wist niet goed hoe ik ze kon inzetten voor een perfect klantengerecht. Lees verder

Karen Dendas en Danny Daniels

Datalink

cloudcomputing, websites en apps.

De kmo kende de afgelopen 10 jaar een sterke organische groei, wat zich ook liet merken in het interieur, dat tot een onsamenhangend geheel was gegroeid van meubelstukken. Het werd hoog tijd voor een efficiëntere inrichting, die bovendien perfect past bij de doelstellingen van Datalink. Het interieurdesign is natuurlijk erg functioneel uitgewerkt, maar Debora ging nog een verbluffend stapje verder. Lees verder

Inge Vandecaetsbeek

Social Balance

Social Media I ondernemerschap

Meteen na de eerste ontmoeting slaagde Debora erin om mijn scepsis naar logodesigners weg te nemen. Zij stelde mij immers precies de juiste vragen en wist mij heel goed in te schatten. Wat een verademing! Het resultaat van deze fijne samenwerking mag dan ook gezien worden. Ik ben ervan overtuigd dat deze visuele identiteit een absolute meerwaarde is in het aantrekken van de juiste klanten voor mijn onderneming.  Lees verder

Claudia en Herman Aendekerk

Aendekerk Immo

Immobiliën kantoor

“Een schot in de roos!” blikt Claudia terug.  Hoewel we een logo hadden, bleek dat dat wel een opfrissing kon gebruiken,” vertelt Claudia. “Zoals je wel vaker ziet in onze sector, was ons logo gebaseerd op de voorgevel van ons kantoor. We hadden het gevoel dat het wel ietsje unieker mocht. Ik kende Debora al, maar dacht dat ze vooral gespecialiseerd was in interieurprojecten. Ik was dan ook aangenaam verrast dat ik ook voor een nieuwe huisstijl bij haar terechtkon. Lees verder

Nicole Driesen

Do Modus

ARCHITECTUUR

 Onze uitstraling correspondeerde niet meer met waar we voor staan. Debora nam ruim de tijd voor onze wensen en eisen. Toen ik de eerste voorstellen zag was ik aangenaam verrast. Er is goed naar me geluisterd en de vertaling van waar Do Modus voor staat en wat we willen uitstralen is treffend in vorm vervat. Lees verder

Ann Van den Rijn

Gym Tonic

Sport / gezondheid

Onze zaak bestaat ruim 15 jaar. Belangrijk voor ons was een antwoord op de vraag hoe we ons in de markt positioneren en hoe we het concept dat we al hadden konden veredelen en versterken. Ik zocht naar een manier om ons te onderscheiden van de talrijke lowbudget ketens. Lees verder

Jorun Dirix

Aen Tafel

HORECA

Luisteren, meedenken, ontzorgen en creativiteit… Alleen al op basis van deze kernwaarden zou ik No Nonsense Design iedereen van harte aanbevelen. Wij hebben een drukke zaak met strakke planningen en hebben veelal zelf niet de tijd om uitgebreid stil te staan bij de uitwerking van ons concept. Lees verder

Lily Arnauts

Immo Arnauts

Makelaar

Voor een immobiliënkantoor is uitstraling en onderscheidend vermogen erg belangrijk. Debora’s aanpak is vrij uniek te noemen. De mix van interieurarchitectuur en vormgeving sprak mij direct aan. Als je al investeert in een nieuwe look & feel wil je ook dat het hele plaatje staat als een huis. Lees verder

John Peters

Casapta

woningaanpassingen

Casapta had een ijzersterke uitstraling nodig, iets anders konden we ons niet permitteren. Daarom gingen we te raadde bij No Nonsense Design. Debora voelde meteen aan welke richting ik wilde inslaan. Lees verder