089/20 50 54  of    0485/64 71 84

Ann Van den Rijn

Gym Tonic

SPORT / GEZONDHEID

Onze zaak bestaat ruim 15 jaar. We waren toe aan een refresh van onze branding en een versteviging van het reeds bestaande concept. Belangrijk voor ons was een antwoord op de vraag hoe we ons in de markt positioneren en hoe we het concept dat we al hadden konden veredelen en versterken. De markt van sport en gezondheid is letterlijk in beweging en er zijn veel spelers in het veld. Ik zocht naar een manier om ons te onderscheiden van de talrijke lowbudget ketens.

Meteen een klik

Via via kwam ik in contact met No Nonsense Design. Ik had meteen een klik met Debora. Ze is een sympathieke vrouw die een klus gestructureerd weet aan te pakken. Ik hou zelf van zo’n aanpak omdat dit in het verlengde ligt van mijn eigen manier van werken. Het gevolg was dat we binnen korte tijd veel gerealiseerd hebben. Toen Debora mij de eerste ontwerpen liet zien werd ik een tikkeltje emotioneel. Vanwege het treffende ontwerp maar ook vanwege de verandering dat zoiets met zich meebrengt.

Ik merk dat onze klanten ons merk nu anders beleven. Je kunt het bijna voelen. Het werk waar ik samen met Debora de schouders onder heb gezet is zeker niet onopgevallen gebleven. We krijgen er nog steeds leuke reacties op. Het spiksplinternieuwe ontwerp op het zeven meter brede reclamebord valt onze vaste klanten opeens op. Het bord staat er al meer dan tien jaar 🙂

Branding en positionering

Op dit moment werken we met No Nonsense Design aan ons nieuwe GymTonic magazine. Dit komt na Pasen uit. Die samenwerking valt goed in de smaak en ik ben van plan dit verder uit te bouwen naar een kwartaalpublicatie.

Concluderend kan ik Debora en No Nonsense Design aanbevelen. Ik voel me goed geholpen en ben nu veel verder met mijn branding en positionering. Natuurlijk is dit een schakel in de ketting… maar in dit geval wel een heel belangrijke schakel.

Wil jij ook zo’n overtuigend concept als Gym Tonic? Neem dan contact met ons op.