0485/64 71 84

Opleiding: Verleiden tot de share:
de creatie van een
Instagrammable interieur!

Instagram is vandaag de dag één van de belangrijkste marketing kanalen die er zijn. Als jouw interieur het waard is om gedeeld te worden op sociale media zoals Instagram? Dan betekent dat een toevoer van gratis reclame en nieuwe klanten. In deze opleiding leer je dan ook enkele tips en tricks hoe jij jouw fysieke ruimte strategisch in kan zetten als marketingtool op sociale media zoals Instagram.

Programma

Een Instagrammable interieur is een visuele ervaring. Je leert hoe je door de juiste interieurelementen, incorporatie van de nieuwste trends en een kennis van de meest Instagram-waardige factoren een interieur om u tegen te zeggen creërt. Ik reik je daarbij de nodige tools aan om van jouw zaak Instagram-bait te maken. Een zaak waar het aantal shares, selfies en foto’s op sociale media weldra niet meer bij te houden valt. Op die manier vergroot je jouw visibiliteit en leren jouw potentiële klanten jouw zaak kennen van de meest betrouwbare bron: hun eigen netwerk.

Verleiden tot de share: de creatie van een Instagrammable interieur.

In deze opleiding leer je hoe je je fysieke ruimte kan inzetten als strategisch marketingtool.

Voor wie?

Voor ondernemers die van hun klanten ook echte ambassadeurs willen maken. Voor alle ondernemingen waar bezoekers over de vloer komen. Van een kantoor tot een winkel, van een showroom tot een pop-up: met elk interieur valt te werken en elk interieur kan een hit op sociale media worden en Instagram-waardig genoemd worden. Lijkt dat je iets? Dan is deze opleiding echt iets voor jou. Maak je overigens geen zorgen, een hele verbouwing is heus niet aan de orde.

Over de docent

Als interieurarchitect en grafisch vormgever, met een specialisatie in visual branding, heb ik de afgelopen jaren veel ruimtes ontworpen voor ondernemingen. Voor mij moet een merk niet alleen sterk zichtbaar aanwezig zijn, maar ook gevoeld worden en emoties oproepen. Kortom: een ervaring zijn. In tijden van sociale media en Instagram is het net dat waar foto’s en selfies van getrokken worden: de beleving van een interieur, dat willen mensen delen.

Door de ervaring die ik heb opgedaan doorheen de jaren heb ik een goed begrip ontwikkeld van wat goed en minder goed werkt. Een expertise die gebundeld is in deze opleiding.

Hoe maak je van jouw interieur een ervaring? Hoe maak je van jouw zaak een unieke beleving die Instagram-waardig is? Daar geef ik je het antwoord op!

Wat leer je in de workshop?

  • een Instagrammable interieur (plek) op poten zetten
  • welk eye-catchers steevast worden gefotografeerd en gedeeld
  • hoe je jouw merkbeleving voelbaar en tot Instagram-bait maakt
  • waarom je bezoekers een stukje interieur mee naar huis moet laten nemen
  • welke kleine details grote gevolgen hebben op Instagram
  • de trends die je nu moet gebruiken
  • hoe interactie met jouw interieur een aanzet kan zijn tot delen

Wil jij je klanten verleiden tot de share met een instagramwaardig-interieur? Schrijf je dan nu in, de plaatsen zijn beperkt!

Info: de opleiding is afgelopen.

Wil je op de hoogte gehouden worden van de eerstvolgende datum? Geef me dan een seintje via het contactformulier.

Inschrijven

Je bedrijfsnaam

Je naam

adres

postcode en gemeente

Je e-mailadres

Je telefoonummer

Je btw-nummer