089/20 50 54  of    0485/64 71 84

Meer beleving én
meer verkoop
dankzij onze interieurscan

Laat nu een interieurscan doen en ontdek waar je interieur verbeterd kan worden om je verkoopkansen te doen stijgen, om je klanten een sterkere merkbeleving te laten ervaren en om je medewerkers efficiënter en praktischer te laten werken.

Waarom?

Natuurlijk ken jij je bedrijf of winkel als je broekzak. Je bent er immers dagelijks aan de slag. Maar weet jij als ondernemer ook hoe je klanten een bezoek aan je bedrijf of winkel ervaren? Wat trekt hen aan of waarom wandelen ze voorbij? Bij No Nonsense Design kijken we met expertogen door de bril van je klant. En nemen we je exterieur en interieur grondig onder de loep tijdens een complete interieurscan. Om na te gaan waar jij kansen laat liggen en die voor je in kaart te brengen. Zodat jij je klantbeleving én je verkoopkansen kunt optimaliseren. Zelfs kleine details, kunnen een grote impact hebben.

Wat houdt de interieurscan in?

Onze interieurscan begint niet bij jou, maar bij ons op kantoor. Aan de hand van de info die je ons bezorgt, gaan wij aan de slag om ons bezoek aan je zaak grondig voor te bereiden.

Tijdens het bezoek zelf leggen wij vervolgens de volledige klantenreis of customer journey af. Van aan de buitenzijde tot in het hartje van je zaak. Hierbij laten we niets aan het toeval over. Is de ingang duidelijk aangegeven? Reflecteert je etalage niet te veel waardoor een passant dat moois in je etalage misschien niet eens ziet? Stel dat je bedrijf in een gebouw met meerdere bedrijven gevestigd is, vinden je bezoekers dan vlot hun weg ernaartoe? Stemt je merkbeleving overeen met je profilering? Wat ontbreekt er in je klantbeleving waardoor je verkoopkansen laat liggen?

Meer info?

Per type interieur besteden we ook een bijzondere aandacht aan de volgende vragen:

  • Winkel: Welke zaken houden je klant tegen om over te gaan tot een koop?
  • Praktijk: Wat heeft een negatieve impact op de efficiëntie van je werking?
  • Toonzaal:  Wat ontbreekt er in je toonzaal om een verkoop te realiseren?
    Wat kan je verbeteren om meerwaarde te tonen aan je klant?
  • Kantoor: Wat heeft een negatieve impact op de efficiëntie van je dagelijkse werking?

Wil jij weten waar jij kansen laat liggen in je interieur om klantbeleving te versterken en verkoopkansen te verhogen? Laat dan een interieurscan doen!

Na de interieurscan

Na ons bezoek, werken we een uitgebreid en volledig verslag uit. Zo weet je precies hoe klanten een bezoek aan je zaak beleven. Maar, belangrijker nog, we geven je ook tips om je klantbeleving te optimaliseren. We lichten onze ervaring graag toe tijdens een Skype-gesprek van zo’n 20 minuten. Wellicht kan je zelf gemakkelijk wat kleine pijnpunten wegwerken. Die hebben vaak al een grote impact op de beleving van je klanten. Kom je er zelf niet helemaal uit? Dan helpt No Nonsense Design je graag verder!

Wil je meer weten over dit aanbod, stel hier je vraag:

Naam & voornaam

Straat & huisnummer

Postcode & gemeente

E-mailadres

Telefoonnummer

Btw-nummer

Stel je vraag