089/20 50 54  of    0485/64 71 84
Stimuleer merkbeleving én verkoop dankzij de No Nonsense Interieurscan

Laat een interieurscan uitvoeren en ontdek waar het interieur van jouw onderneming verbeterd kan worden om je verkoopkansen te doen stijgen, om je klanten een sterkere merkbeleving te laten ervaren en om je medewerkers efficiënter en praktischer te laten werken.

branding interieur

Wil jij een helder beeld op onbenutte kansen om je klantbeleving én de werkbeleving van je medewerkers te doen schitteren? Wil jij zo de verkoopkansen en productiviteit van je onderneming verhogen? Vraag dan direct je interieurscan aan!

Sta eens stil bij de volgende vragen…

  • Is de ingang van je bedrijf duidelijk aangegeven?
  • Reflecteert de etalage van je winkel niet te veel?
  • Vinden je bezoekers vlot hun weg naar jouw bedrijf?
  • Stemt de indruk van je interieur overeen met je profilering?
  • Welke zaken houden je klant tegen om over te gaan tot een koop?
  • Wat heeft een negatieve impact op je productiviteit?
  • Wat ontbreekt er in je toonzaal om een verkoop te realiseren?

Deze, en nog veel andere vragen, worden behandeld tijdens de No Nonsense Interieurscan. Afhankelijk van je sector worden er tot max. 260 (!!) punten overlopen om te achterhalen welke pain points en opportuniteiten er zich in je interieur bevinden! Bovendien is het resultaat een praktisch verslag met direct toepasbare adviespunten.

Met expertogen kijken we door de bril van je potentiële klant!

We hebben interieurscans ontwikkeld voor de volgende sectoren:

  • Retail
  • Horeca
  • Winkels
  • Praktijken
  • Toonzalen
  • Kantoren
  • Showrooms

Naam & voornaam

Straat & huisnummer

Postcode & gemeente

E-mailadres

Telefoonnummer

Btw-nummer

Stel je vraag

Waarom is onze interieurscan belangrijk voor jouw bedrijf?

Natuurlijk ken jij je bedrijf of winkel als je broekzak. Je bent er immers dagelijks aan de slag. Maar weet jij als ondernemer ook hoe je klanten een bezoek aan je bedrijf of winkel ervaren? Wat trekt hen aan of waarom wandelen ze voorbij? Bij No Nonsense kijken we met expertogen door de bril van je klant. En nemen we je exterieur en interieur grondig onder de loep tijdens een complete interieurscan. Om na te gaan waar jij kansen laat liggen en die voor je in kaart te brengen. Zodat jij je klantbeleving én je verkoopkansen kunt optimaliseren.

Zelfs kleine details, kunnen een grote impact hebben: wanneer je nog maar één van onze adviezen praktisch toepast, verdien je de interieurscan al terug!

Hoe gaan de interieurexperts van No Nonsense Design te werk?

Onze interieurscan begint niet bij jou, maar wel bij ons op kantoor. Aan de hand van de info die je ons bezorgt, gaan wij aan de slag om ons bezoek aan je zaak grondig voor te bereiden.

Tijdens het bezoek zelf leggen wij de volledige klantenreis of customer journey af. Van aan de buitenzijde tot in het hartje van je zaak. Hierbij laten we niets aan het toeval over.

Na ons bezoek, werken we een uitgebreid en volledig verslaguit. Zo weet je precies hoe klanten een bezoek aan je zaak beleven. Maar, belangrijker nog, we geven je ook tips om je klantbeleving te optimaliseren. We lichten onze ervaring graag toe tijdens een Skype-gesprek van zo’n 20 minuten. Wellicht kan je zelf gemakkelijk wat kleine pijnpunten wegwerken. Die hebben vaak al een grote impact op de beleving van je klanten. Kom je er zelf niet helemaal uit? Dan helpt No Nonsense je graag verder met een vervolgtraject.