089/20 50 54  of    0485/64 71 84
Gratis eBook

Een praktische no nonsense gids voor
niet-designers om de juiste keuzes te
maken voor een logo dat wérkt.

In dit eBook vind je antwoorden op cruciale vragen over jouw logo

  • Wat is eigenlijk een effectief logo?
  • Hoe herken je het verschil tussen een sterk en een zwak logo?
  • Voldoet jouw huidig logo eigenlijk wel?
    • Wanneer heb je een nieuw logo nodig?
    • Heeft je huidig logo een restyling nodig?
  • Op basis van welke criteria kies je een grafische vormgever die zijn geld waard is?
  • Hoe zet je een (ver)nieuw(d) logo in de markt?
  • Een handige checklist om als toetssteen voor je logo te gebruiken.
  • Praktische voorbeelden aan de hand van case-studies

Vul je gegevens in en ontvang het gratis eBook Logo Design (100% privacy, geen spam!)

Je naam (verplicht)

Je achternaam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

No Nonsense to the rescue

“Een effectief logo? Een shortcut naar meer klanten, een verhoogde omzet en minder marketingkosten. Maar hoe pak je dat aan als niet-designer?”